Të lodhur nga gabimet dhe vonesat në porosi?

Menaxhimi i porosive mund të jetë stresues me vonesa, gabime dhe staf të mbingarkuar. EasyOffer e bën gjithçka më të thjeshtë! Klientët skanojnë një kod QR për të porositur direkt nga tavolina e tyre, duke ju ndihmuar të shërbeni më shpejt, të shmangni gabimet dhe të menaxhoni restorantin pa probleme. Më pak stres, më shumë klientë të lumtur!

DEMO MENU
Për kë?

Ky sistem është ideal për restorante dhe kafene që përballen me mungesë të kamarierëve. Klientët mund të porosisin përmes QR kodeve, duke reduktuar nevojën për staf dhe për të përmirësuar shërbimin. Perfekt për modernizim dhe efikasitet.

Kursimi i kohës?

Me sistemin tonë të porositjes me QR kod, pronarët e restoranteve dhe kafeneve do të kursejnë kohë dhe burime duke automatizuar procesin e porosive, duke u lejuar të përqëndrohen në përmirësimin e shërbimit.

Rritja e të ardhurave?

Me sistemin tonë të porositjes me QR kod, pronarët e restoranteve dhe kafeneve do të rrisin të ardhurat përmes shërbimit më të shpejtë, uljes së kostove dhe do të kenë klientë të kënaqur që porosisin vetë.

App

Skano, zgjedh dhe shijo ushqimin e porositur nga telefoni juaj!

Me sistemin tonë të ri të porositjes, klientët mund të porosisin ushqim direkt nga telefoni i tyre në mënyrën e mëposhtme:

  • Skano QR kodin e vendosur në tavolinë.
  • Zgjedh ushqimin nga menyja që hapet në telefonin tuaj.
  • Dërgo porosinë direkt te banaku dhe kuzhina.
  • Kur të përfundoni keni mundësinë të thërrisni kamarierin për të marrë faturën fiskale.

Zbuloni se si sistemi ynë përmirëson menaxhimin e restorantit ose kafenesë tuaj

Sistemi ynë ju ndihmon të menaxhoni më me efikasitet restorantin ose kafenenë tuaj:

  • Menaxhimi i kategorive: Organizoni kategoritë e ushqimit për një meny më të qartë.
  • Menaxhimi i produkteve: Shtoni dhe përditësoni lehtësisht produktet.
  • Menaxhimi i tavolinave: Koordinoni tavolinat për një shërbim më të organizuar.
  • Menaxhimi i stafit: Shtoni dhe menaxhoni anëtarët e stafit.
App
App

Përmirësoni biznesin tuaj me raportim të avancuar

Sistemi ynë ju ndihmon të analizoni dhe përmirësoni biznesin tuaj me raporte të detajuara:

  • Analiza e shitjeve: Shikoni të dhënat e shitjeve për periudha të ndryshme kohore.
  • Raportime të detajuara: Analizoni shitjet e produkteve dhe kategorive specifike.
  • Analiza e orëve të stafit: Shikoni sa orë ka punuar çdo anëtar i stafit tuaj.

Kontrolli i stoqeve të produkteve

Sistemi ynë ju ndihmon të menaxhoni lehtësisht stoqet e produkteve:

  • Çaktivizimi i produkteve: Kur produkti është në fund ose jashtë stoku, mund ta çaktivizoni përkohësisht nga menyja.
  • Eliminimi i porosive të padisponueshme: Kjo funksion siguron që klientët të mos mund të porosisin produkte që nuk janë të disponueshme.
  • Përvojë më e mirë për klientët: Klientët shohin vetëm ato produkte që janë në stok, duke shmangur zhgënjimin e mundshëm.
App
App

Fuqizoni shërbimin me aplikacionin për kamarierët

Aplikacioni ynë për kamarierët e bën më të lehtë menaxhimin e porosive:

  • Porosi nga telefoni: Kamarierët mund të bëjnë porosi direkt nga telefoni i tyre.
  • Zgjedhja e tavolinës: Mund të zgjedhin lehtësisht tavolinën që shërbejnë.
  • Porosi të shpejta dhe të sakta: Porositë dërgohen menjëherë te banaku dhe kuzhina.
  • Njoftime për porosi të reja: Kur arrin një porosi e re, kamarieri do të njoftohet përmes një njoftimi në telefonin e tij.




Paketat tona të çmimeve

Zgjedhni paketën tuaj ideale

Essential

POS System & Admin Panel & Waiter App

/ vit

  • Kategori të pakufizuara
  • Produkte të pakufizuara
  • Menaxhimi i pakufizuar i tavolinave
  • Llogari të pakufizuara të stafit
  • Raportim dhe analiza të avancuara
  • Kontroll i plotë i inventarit
  • Sistem i avancuar për menaxhimin e shitjeve (POS)
  • Lidhje me printer në kuzhinë
  • Kontroll i plotë mbi menynë tuaj — mund të shtoni, përditësoni dhe fshini kategori, produkte, tavolina dhe llogari të stafit
  • Klienti mund të porosisë nga telefoni i tij përmes QR kodit
  • Klientët mund të kërkojnë faturën duke përdorur QR kodin
1 muaj falas

Premium

POS System & Admin Panel & QR Code Ordering & Waiter App

/ vit

  • Kategori të kufizuara (deri në 8)
  • Produkte të kufizuara (deri në 80)
  • Menaxhimi i kufizuar i tavolinave (deri në 40)
  • Llogari të kufizuara të stafit (deri në 8)
  • Raportim dhe analiza të avancuara
  • Kontroll i plotë i inventarit
  • Sistem i avancuar për menaxhimin e shitjeve (POS)
  • Lidhje me printer në kuzhinë
  • Kontroll i plotë mbi menynë tuaj — mund të shtoni, përditësoni dhe fshini kategori, produkte, tavolina dhe llogari të stafit
  • Klienti mund të porosisë nga telefoni i tij përmes QR kodit
  • Klientët mund të kërkojnë faturën duke përdorur QR kodin
1 muaj falas

Ultimate

POS System & Admin Panel & QR Code Ordering & Waiter App

/ vit

  • Kategori të pakufizuara
  • Produkte të pakufizuara
  • Menaxhimi i pakufizuar i tavolinave
  • Llogari të pakufizuara të stafit
  • Raportim dhe analiza të avancuara
  • Kontroll i plotë i inventarit
  • Sistem i avancuar për menaxhimin e shitjeve (POS)
  • Lidhje me printer në kuzhinë
  • Kontroll i plotë mbi menynë tuaj — mund të shtoni, përditësoni dhe fshini kategori, produkte, tavolina dhe llogari të stafit
  • Klienti mund të porosisë nga telefoni i tij përmes QR kodit
  • Klientët mund të kërkojnë faturën duke përdorur QR kodin
1 muaj falas

Pyetjet



Cilat janë përparësitë e përdorimit të sistemit EasyOffer?

+
EasyOffer përmirëson efikasitetin e punës së restoranteve dhe kafeneve përmes teknologjisë moderne, zvogëlon kohën e pritjes për dorëzimin e porosisë, zvogëlon nevojën për staf dhe rrit kënaqësinë e klientëve, duke kontribuar edhe në rritjen e fitimit.

Sa kohë zgjat instalimi i sistemit EasyOffer?

+
Koha mesatare e instalimit të sistemit EasyOffer është 1-2 orë, në varësi të kërkesave specifike nga ana juaj.

Çfarë pajisje janë të nevojshme për funksionimin e sistemit EasyOffer?

+
Për funksionimin e sistemit EasyOffer janë të nevojshme një kompjuter dhe një lidhje e qëndrueshme interneti.

Sa gjuhë mund të mbështesë menuja dixhitale?

+
Menuja dixhitale e EasyOffer mund të mbështesë deri në 3 gjuhë, duke siguruar qasje për klientët nga kultura të ndryshme.

A do të mund të më krijonit një menu dixhitale?

+
Ne do të ishim të lumtur t'ju krijonim një menu dixhitale — thjesht na dërgoni emrat e produkteve, çmimet dhe imazhet, dhe ne do të kujdesemi për gjithçka.

A mund të lidhet programi EasyOffer me aparatin fiskal të shtetit?

+
Po, EasyOffer mund të lidhet me aparatin fiskal për të dërguar fatura në kohë reale.

Sa kohë mund të përdoret sistemi EasyOffer për testim pa pagesë?

+
Sistemi EasyOffer mund të përdoret për testim pa pagesë për një periudhë deri në 1 muaj, duke ju mundësuar të vlerësoni plotësisht funksionalitetet dhe përparësitë e tij.

A ofrohet trajnim për stafin që ta përdorë sistemin EasyOffer?

+
Po, ne ofrojmë trajnim për t'i ndihmuar stafin të përdorë lehtësisht sistemin, duke përfshirë aplikacionin për kamerierët dhe porositjen me QR kod. Ndihma është gjithmonë në dispozicion.

Kontakt




Mbështetja e klientit

Email: contact@easyoffer.mk
Telefoni: +389 78 905 221